Utilitatea ERP Romania

Publicat: Expresul

Sistemele ERP Romania sunt tot mai apreciate de persoanele care vor sa apeleze la cele mai bune servicii pentru managerizarea de succes a afacerii lor. un sistem ERP va include toate modulele specifice care sa permita gestiunea tuturor activitatilor de distributie, productie, retail si servicii si permite extinderea cu alte solutii software specializate.

ERP Romania – avantaje

Un sistem ERP Romania este alcatuit similar cu cel din alte state europene, dintr-o serie de module pentru diverse departamente. Chiar daca sistemul are o natura foarte variata, informatiile sunt operate o singura data si sunt accesibile tuturor modulelor care au nevoie de ele. Astfel sunt economisite foarte bine resursele, este diminuata probabilitatea de a face erori de operare, este facilitat foarte mult accesul al informatia de ultima ora. Pe langa toate acestea sunt permise automatizari ale activitatilor de natura repetitiva cum ar fi emiterea de facturi si documente anexe, generarea unor comenzi pentru reaprovizionare si transfer din alte depozite tinand cont de comenzi, de vanzari si de alte aspecte importante.

Modulul special pentru vanzari existent in sistem va permite companiei sa isi reorganizeze si sa urmareasca procesul de vanzare in cel mai eficient mod si asta datorita optiunilor multiple de urmarire a canalelor de vanzare si de configurare. Agentii comerciali, diviziile de vanzari si distribuitorii, au legatura cu mediul online plin intermediul platformei si acest lucru este foarte important.

Cele mai citite articole

Tinand cont de complexitatea procesului comercial si de dimensiunea companiei se poate opta pentru componente ale sistemului ERP dedicate optimizarii sau gestionarii diviziilor sau zonelor de vanzare, dar si comenzilor de la clienti si facturilor. Exista si o serie de aplicatii suplimentare pentru fiecare canal in parte: agentii de teren, online, magazine, CRM, IKA, pentru managementul relatiilor dintre clienti, pentru managementul relatiilor dintre parteneri etc.

Cu ajutorul unui sistem ERP va creste automatizarea lantului de preluare a comenzilor, achizitie, management si depozit sau logistica. Modulul pentru logistica inclus in sistemul ERP are rolul de a permite planificarea si fluidizarea considerabila a proceselor pentru aprovizionare, redistribuite si stocare pentru bunuri in interiorul companiilor sau pentru livrarea bunurilor din partea clientilor. Informatiile primare sau cele pentru planificarea resurselor sunt preluate din module conexe.

Implementand o politica comerciala coerenta si cu ajutorul modului usor in care se vor obtine indicatorii specifici, fiecare companie controleaza foarte strict fluxurile monetare si perioadele de recuperare pentru bani. Se va impune o disciplina financiara pentru toti factorii care sunt implicati in sensul acesta. Modulul ERP permite planificarea parametrilor financiari si ofera foarte multe capabilitati proactive pentru a avertiza din timp in cazul depasirii negative a lor, dar si pentru a oferi instrumente de analiza foarte complexa pentru a determina factorii de influenta.

Cu ajutorul unui sistem ERP sunt organizate mult mai bine stocurile. Sunt multe cazuri in care au fost semnalate reduceri majore pentru valorile imobilizate in stoc si in aceste conditii satisfactia clientilor a crescut cu mult. Lucrul acesta se va datora in general instrumentelor pentru management operational si pentru management decizional pentru optimizarea vanzarilor.

Cele mai citite articole

Articole Asemanatoare