Una din cele mai eficiente metode de promovare este reprezentată de serviciile de optimizare SEO,cu rezultate excepţionale pe termen lung şi fără a plăti sume enorme în acest sens. Optimizarea SEO aduce rezultate foarte bune tuturor celor care au nevoie de o promovare corectă a afacerii. Strategia SEO odată aplicată presupune faptul că site-ul va fi vizitat de publicul-tinta, gata să acţioneze în modul dorit.
Concret, optimizarea SEO înseamnă că site-urile să fie observate de motoarele de căutare şi rezultatele căutărilor organice să fie complet înţelese. În plus, optimizarea SEO este eficientă pentru că sunt mult mai ieftine decât alte strategii publicitare care ar costa foarte mult.
Optimizarea SEO oferă rezultate bune pe termen foarte lung
Optimizarea SEO oferă rezultate pe termen lung, ceea ce înseamnă că acţiunile care vizează promovarea site-ului nu au o eficacitate pe termen scurt, ci pe termen lung. Concret, link-urile primite după şase luni încep să funcţioneze foarte bine, iar după un an, şi mai bine. Cu cât un site este mai vechi, cu atât poziţionarea în rezultatele motoarelor de căutare este mai bună.
În plus, optimizarea SEO oferă un preţ mai mic comparativ cu publicitatea TV, anunţurile radio, panourile publicitare, scopul optimizării fiind acela de a aduce afacerea în topul căutărilor şi de a o menţine pe o asemenea poziţie.
În plus, optimizarea SEO are un cost mult mai mic faţă de publicitatea pe AdWords, având mult mai multe şanse să primească click-uri celui care caută.
Combinarea optimizării SEO cu AdWords – ce presupune şi ce avantaje aduce?
Combinarea optimizării SEO cu AdWords aduce următoarele avantaje:
· reducerea PPC-urilor;
· creşterea veniturilor din cuvinte-cheie bine targetate;
· creşterea volumului de trafic neplătit;
Cele mai citite articole
· creşterea veniturilor din trafic neplătit;
· îmbunătăţirea concretă a ratei de conversie şi gradul de “prietenie” al site-ului faţă de utilizatori, contribuind la o mai bună impresie pentru vizitatorii site-ului.
Optimizarea SEO – o variantă foarte optimă din punct de vedere cost-eficiență
Optimizarea SEO reprezintă o variantă foarte bună pe partea cost-eficiență pentru că nu este necesar un buget enorm că în cazul altor tipuri de promovare. În acest caz nu este de neglijat factorul de risc, iar motoarele de căutare nu îşi fac publice decât unele părţi din algoritmi, ceea ce înseamnă că experţii SEO joacă un rol foarte important pe un teritoriu foarte riscant. Dacă agenţia SEO este aleasă în mod corect, iar experţii SEO ştiu să citească ghidurile oferite de motoarele de căutare şi să fie mereu informaţi în mod corespunzător, calitatea conţinutului va fi vizibil îmbunătăţit, iar rezultatul este garantat.
Pentru că serviciile SEO se adresează tuturor, iar costul acestor servicii este absolut accesibil, avantajele includ şi:
· recunoaşterea mărcii în fata clienţilor;
· imagine îmbunătăţită a companiei;
· mai mult trafic pe site;
· investiţia este făcută pe termen lung şi mediu;
· prezenta în motoarele de căutare este non-stop.